Тя е момиче, което обича думите – да преоткрива и скрива в тях себе си и всичко.
Започна да ги записва, за да не пропусне някой нов ред, многоточие или отклонение.
Обича също цветя (в градини), френски прозорци, океан, чай, малини, цвят екрю и вино.
И да пътува много обича.
Отбелязва синхроничностите по пътя си и така е сигурна в посоката.
Има всичко, за което е мечтала, но не спира, за да научи и детето си. За безброй други неща се учи от него, в движение
.

сряда, 28 октомври 2015 г.

Когато искам да мълча


Когато бях малък,
възрастните ми показаха думите,
за да има къде
да си слагам нещата.
Думите ми харесват,
но не побират достатъчно.
Не побират например
чуждите сънища, които се напрягаш
да чуеш,
музиката,
светлината
и разни други неща.
Знам, че думите
трябва да ме правят по-силен,
но понякога се страхувам,
че ще скрия в тях нещо важно
и после няма да го намеря.
Послушай ме,
когато мълча,
и ще го чуеш.

Автор: Зорница Христова